Usaha tipu warga Felda

Posted in Uncategorized on January 16, 2012 by mulutaku

Pautan

Aku masih teringat bagaimana Mahathir menipu kakitangan TNB dan beberapa syarikat untuk bersetuju dengan budaya pengswastaan yang dibawanya. Kini, kakitangan TNB yang telah bersetuju dahulunya, kini merungut apabila bonus dan benefit untuk kakitangan tidak seperti kakitangan IPP. IPP memberikan bonus berlipat kali ganda berbanding kakitangan TNB sendiri. Malah tugas kakitangan TNB juga lebih berbanding IPP sendiri.

Kini tektik menipu yang sama digunakan lagi, cuba memujuk warga FELDA bersetuju dengan usul untuk swasta meletakkan anak syarikat FELDA di papan bursa.

Melonjak warga FELDA dengan usul ini seperti, Pak Kaduk menjerit sakan, tapi kampung tergadai. Hak milik FELDA akan bertukar kepada golongan yang tidak dapat di pastikan. Bukan lagi hak milik Melayu. Ini rupanya perjuangan UMNO kepada melayu.

Gadai gadai .. !

Siapa tuduh polis dalang letupan?

Posted in Uncategorized on January 13, 2012 by mulutaku

pautan

Kesian .. sapa la tuduh ni? Kan polis tu baik? … Apa la … Kah kah kah

Tahniah kerajaan Pulau Pinang

Posted in Uncategorized on January 13, 2012 by mulutaku

pautan

Tahniah kerajaan Pulau Pinang yang mengistiharkan harta semalam. Selepas ini, persoalan persoalan akan diusulkan untuk mereka jawab. Kalau kaya, bagaimana menjadi kaya. Tapi yang penting, langkah awal yang BN dan UMNO tak berani mulakan sejak dulu.

PERKASA ketawa kebodohan sendiri

Posted in Uncategorized on January 12, 2012 by mulutaku

pautan

Cerita saman saman ni, PERKASA dah daftar persatuan ke? Atau masih berstatus NGO hantu? he he he

Utusan disaman lagi

Posted in Uncategorized on January 12, 2012 by mulutaku

Pautan

Utusan memang kita dah tau, mempunyai imuniti undang-unndang. Biar pun fitnah bagaimana, polis tak berani nak panggil diorang ni. Kerana itu, seperti lupa daratan atau kaduk naik junjung.

Bukan sorang tp dah ramai. Bukan sekali kalah, tapi dah bayk kali. Hanya mahkamah putuskan hukuman, tapi pihak bekuasa buat tak tau. Cuba la, akhbar PR yang buat fitnah. Pasti diusung ke balai untuk buat kenyataan. Ini macam pun ada. Tapi nak buat macamaana, kerana umno sendiri pun buat kerja yang sama.

Utusan terus mainkan peranan jahat

Posted in Uncategorized on January 12, 2012 by mulutaku

pautan

Tidak cukup dengan fitnah dan hasut, Utusan terus memainkan tugas sebagai lidah umno untuk terus menjatuhkan nama DSAI. Kali ni cerita tentang masyaraka Gay Filipina. Syarikat akhbar ni tugasnya dah seperti blogger umno yang memaut semua cerita berunsur seks dan menyampaikan kepada masyarakat. Bayngkan berapa byk dosa mereka dan kalau tidak memohon maaf, aduhai apakah azab yang bakal mereka dapat di akhirat kelak?

Nauzubillah

Malaysia maju, tapi bekalan letrik masih tiada

Posted in Uncategorized on January 11, 2012 by mulutaku

pautan

Ni apa punya maju ni. Kalau negeri PR, sudah pasti kena belasah siang malam, pagi petang. Tapi disebabkan kerajaan BN, berita pun tak riuh mana. Kalau boleh di pendam, terus di pendam. Apa punya BN la .. .

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.